Фільтри для дизельного палива

Головна Статті Фільтри для дизельного палива

Сучасні фільтри використовуються для того, що б усунути різні забруднення і шкідливі домішки з солярки. На даний момент існує 2 види фільтрів:

  • збірні, в яких фільтруючі елементи можуть замінюватися;
  • нерозбірні.

Навіщо дизельному двигуну фільтр?

Очищення палива відбувається у 3 кроки:

  1. початкова фільтрація, яка відбувається в баці;
  2. груба очистка;
  3. тонка очистка.

Основною відмінністю фільтрів для дизеля є їх ефективність щодо перешкоджання попадання води в камеру згоряння. Деякі моделі фільтрів оснащені спеціальними елементами підігріву. Вони особливо ефективні в холодну пору року, коли парафіни, які знаходяться в дизельному паливі, кристалізуються і можуть привести до поломки автомобіля.

Забруднюючі елементи потрапляють в паливо ще на заводі, на самому початку його виробництва. Інша частина домішок з'являється в процесі транспортування і заправці через заливну горловину бака. Крім цього, хімічні процеси, які постійно відбуваються в паливі, призводять до утворення смол. А добові перепади температури сприяють утворенню конденсату, який потрапляє в пальне під час руху.

Як влаштований фільтр?

Дизельні двигуни дуже чутливі до вмісту забруднень в паливі. Це пояснюється тим, що в насосі і форсунках присутні прецизійні деталі, які змащуються за допомогою солярки. Зазор між окремими деталями, в деяких вузлах, становить лише 6 мкм і в разі потрапляння різних абразивних включень він збільшується, а система виходить з ладу.

Статистика показує, що біліше ніж 40% несправностей трапляється саме з причини некоректної роботи деталей в паливній системі. З цього випливає, що від ефективності паливного фільтра залежить робота всієї системи. Сам фільтр влаштований досить просто. Звичайні його складові це фільтруючий елемент і сепаратор палива. На деяких моделях можна побачити датчик води та краник для зливу.

Термін експлуатації дизельних фільтрів визначається якістю палива і розрахований не більше ніж на 30-40 тис. км пробігу.