Лічильники палива (проточні датчики палива) VZO

Головна Статті Лічильники палива (проточні датчики палива) VZO

Лічильники палива VZO вже давно застосовуються в галузі транспортної логістики, сільського господарства, в комунальних службах, і в цілому скрізь, де необхідний облік палива.

Проточні датчики VZO, в першу чергу, відрізняються своєю точністю і надійністю. В ході тестування було виявлено, що при пробігу в 1000 км різниця між контрольними вимірами та даними витратоміра палива не перевищує 850-900 мл. Це означає, що лічильник може помилятися не більш ніж на 1%.

З технологічної точки зору лічильник витрат палива знаходиться в паливній магістралі, відразу за фільтром тонкого очищення. Якщо ж лічильник встановлюється на техніку де паливна система механічна, то відбувається зміна, а точніше закільцьовування схеми скидання «обратки». У ситуації встановлення лічильника на техніку подібну насос-форсунки, з електронною паливною системою, необхідно монтувати 2 лічильника. Перший прилад встановлюється на подачу палива, другий - на «обратку». Це допомагає отримати більш точні дані про витрату палива, адже контроль палива, повернутого в бак також необхідний.

Лічильники VZO можна встановлювати на транспортні, тракторні та сільськогосподарські технічні засоби. Модель лічильника буде залежати від потужності двигуна. Найпопулярнішими є проточні датчики VZO4 і VZO8.

VZO4 (витрати палива 80л/год) підходить для установки на техніку та транспортні засоби, де потужність двигуна не більше 240 кінських сил. Якщо потужність двигуна вище, але не перевищує 680, то необхідний лічильник VZO8, з витратою палива 200 л/год.

Проточні датчики палива VZO4/VZO8 мають роликовий рахунковий механізм і працюють з рідким паливом. Вимірюють і контролюють витрати палива в таких технічних засобах як дизельний генератор, трактор, будівельна спецтехніка і двигуни. Усі свідчення виводяться на циферблат лічильника, і зняти їх можна не застосовуючи додаткові системи контролю палива.

Існує спеціальна серія лічильників VZO4 OEM/VZO8 OEM. У них відсутній роликовий рахунковий механізм, зате є герконовий імпульсний датчик. Це дозволяє підключати витратомір до GPS терміналу за контролем палива і передавати дані датчика палива спільно з даними GPS моніторингу.

В монтажному комплекті лічильника VZO можна знайти захисний металевий бокс, який кріпитися в самому зручному для зняття даних місці. Всі місця, де паливна магістраль з'єднується після витратоміра, повинні пломбуватися за допомогою пластикових пломб, або покриватися спеціальною фарбою. Це запобігає злив палива після витратоміра.